14.18

Hejs Bloggen :D

Idag är det ju Teori. Jag blev ganska sugen på att hoppa idag med får stå över... :/
Men det blir skönt för honom :)
Men jag kommer ju ta hand om Kanan och pussa på Blue-Eye :D
Jag ska kanske vara med Wilma i morgon :D¨
Ska bli kul vi har typ inte varit med varandra sen Ksenia började i våran klass fast nu har ju hon flyttat. :/
Eftersom jag fyller år snart så skrev jag en önskelista igår :P
här kommer deen :D

Jojiiz önskelista!

Pengar
Pappas mobil
Digitalkamera
Halsband / öghängen
En ny dagbok
Data pogrammet Photoshop
Parfym / smink
Böcker
En privat lektion [ Dressyr ]
En egen PONNY! (a)

Men jag blir ju glad över allt jag får :D
Men nu måste jag sluta eftersom min lillsyrra har DAMP för att jag sitter vid datorn här nere . Hahaha hon är helt CP.

Hejdå Bloggen! :D






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback