14.38

Hejsan Bloggen :D

Igår var jag ju med Vendela.
Vi hade som alltid roligt. :D
Vi sminkade oss och vi bakade Pizza ( supergod ) och åt godis och chips :)
Vendela hade hittat en film på bussen som heter " FRIDA"
Den var väldigt konsitg och ganska dålig men vi hade typ inget annat att göra. på filmen satt den en lapp där det stod såhär

" VARSÅGOD!

Jag har sett färdigt på den här filmen så du får gärna låna den nu.
När du är klar med den kans du lämna den vidare till någon annan eller lägg den där någon annan kan hitta den

                Trevlig Filmstund

http://fotavtryck.blogspot.com
"

Konstigt va? Men endå kul.
Jag ska försöka fixa min blogg lite bättre nu eftersom min Header är en mall. Inte såå himmla kul. :/
Men jag har inte fotoshop och Paint blir inte lika snyggt. Vendela ska typ ladda hem Fotoshop så då får hon hjälpa mig att göra en. :D

aja :P

Hihi Baxter har precis fått bada :D
Och nu är han helt galen och hyperaktiv :P
Asså jag FATTAR INTE varför hundar blir galna av att bada?
Hahaha fast det är ganska kul :P
hihi aja nus ka jag gå vi sees :D





» Elin

ja:)

2009-02-01 » 20:56:17

hihi, puss! <3

2009-02-01 » 21:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback