Heej :D

Hejsan Bloggen :D

Sitter på skolan nu :)
Fast jag tror inte jag får vara inne på datorn men jag är lite laat :P
Red Mulle igår :D
Det var jättekul :D Han var kanske konstig i början fast det var verkligen jag med men så satt sofia upp och visade hur man skulle göra och då gick det bättre :D Fick ihop honom ganska så fint i trav men jag minns inte riktigt om han gick ner i galoppen bara lite ibland tror jag :)
Red ju dressyr eftersom underlaget är för dåligt just nu för att hoppa på :)
Startlistorna har kommit upp för tävlingen i helgen  :D Jag startar 2 :a 4:a och 2:a :P Guuud vad jag kommer bli nervös :P
Men vi får se om jag kommer byta till en L:b+5  sista dagen men då kommer jag starta 1:a men det kommer också bli lite strykningar så vi får se om jag kanske blir 1 :a i af :)
aja.. sista träningen innan tävlingen idaaag :D Sååå jävla kuul det ska bliii! :D
Hoppas det går bra jag ska bara pressa honom över hinderna :P
Men vi kommer så bra överens nu :D
På torsdag äre Dea som gäller :D
Vet inte riktigt vad jag får / vill göra men det spelar ingen roll.
Agnes kommer säkert sms:a / ringa :)
Sen nästa helg så ska vi åka till högbo :D
Men nu tjatar alla på mig så jag måste gåå..

Hejdå bloggen :D






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback