Heej :D

Hejsan Bloggen :D

förlåt att jag inte har varit så aktiv på ett litet tag men jag har mäst spelat mitt spel från som jag fick i fördelsedags present. Jaa förstår ni.. Jag är 13 nu! :D
Aja...
På lördag så ska jag och Vendela byta födelsedags presenter med varandra :)
Hoppas hon bli nöjd av det hon får. Känns faktiskt som om hon inte kommer bli det. :/
Undra vad jag får.. jag ÄLSKAR att öppna paket. hihi det är nästan roligare en att få innehållet (A)
Har lånat hem en bra bok från skolan av Katarina Von Bredow. den heter " hur kär får man bli" kan rekomendera alla hennes böcker för de är SUPERBRA! :D
Har ju haft Dea hela helgen ju :D
var SUPERKUL! hon har varit jättefin och mysig och det känns konstigt att INTE vara ute i stallet idag. Första stallfria dagen på 6 dagar. Det känns konstigt.....
Men..men..
ska väll skicka iväg Maja snart med bussen. hon ska ha dans och jag ska baka till öppethus i morgon på skolan. ALLA ÄR VÄLKOMMNA TILL ÖPPETHUS PÅ CARLSHÖJDSSKOLAN MELLAN 6-8 PÅ TORSDAG FINNA FIKA FÖRSÄLJNING OCH ANSIKTSMÅLNING. :P
Hihi jag ska sitta och måla folk i ansiktet och sälja fika. haha ska gå nu..

Hejdå Bloggen :D






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback