:P

Hejsan Bloggen :D

Idag praoade Rebecca och jag i matsalen :P
Hihi vi var ju fett snygga kan jag ju bara få lägga till :P
Har inte hunnit ladda upp bilder men jag ska göra det så snart jag kan :P
Det var faktiskt god mat idag :)
Haha fast köttgrytan var ju liite rinnig men det smakade endå gott :)
Sen fick vi dricka julmust och äta glass :D
Hihi gottigott :P

Jaa, igår hos Dea gick det superbraa :D
Red med Emmas som går i min hoppgrupp och har Diana, red sin medryttar ponny Trullsan :D
Jag visade henne byn och skogen vi var ute kanske 1h och en kvart :D
Idag blir det stallet igen :P

Jag har varit i stallet :
i torsdags ska dit i dag +lördag+söndag+måndag+tisdag :D

Hihi blir mycke stall för mig i veckan :P
Men idag ska jag mäst bara till stallet för att skriva upp mig på en kommande dressyr tävling :D
Jag vill ha Alert men jag är osäker på om jag är förstor. :/
Jag frågade Camilla ( min ridlärare ) men hon har inte svarat en..
Men jag tror inte jag är så jättestor men jag tycker endå det ser så hemskt ut om man är aldeles för stor. :/ Jag är ju väldigt spinkig men endå lixom :/

Hörde mamma och pappa prata lite om vad jag ska få i födelsedagspresent :D
Det lät som om mamma sa Eye-Phone men jag kanske hörde fel? :) Men vi får se. Det är ju sista dagen som 12 åring :P När jag vaknar i morgon är jah 13. Okej kanske inte riktigt dårå eftersom jag inte är född då men jag föddes ju endå på den dagen :D
aja.. nu ska jag kolla om Camilla har svarat...

Hejdå Bloggen :D






haha WTF ! ;o.

varför fick ni glass och julmust ?

2009-02-06 » 14:54:07
» olle

de heter väl endå I-phone?

2009-02-07 » 22:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback