20.16

Heej allihopa :D

Igår var jag med på Vendelas skola :D Det var superkul :D
Jag hade sutdiedag så då tänkte jag att jag kunde följa med på hennes skola eftersom vi typ aldrig kommer kunna ha en anna chans så då gjorde jag det :D Alla var jättesnälla och det var TYST i deras klassrum och under lektionerna. Herregud det är absolut motsatsen till våran :D

Jaa, eftersom det är torsdag så är det ju Dea daag :D
Vendela förljde med och red Pålis :D
Först tänkte vi rida i skogen men sen började de smälla fyverkerier från Byn så både vi och hästarna blev litge skrämda men sen så lugnade vi oss och skrittade till kalhygget och tillbaka :D
Sen red vi på banan :D
Gick jättebra övade lite på skänkelvikningarna som vi tränat på sist Agnes hade lektion för mig :D
Dea var ganska pigg så jag tänkte på vad Agnes sagt om att inte rida så mycke med handen så istället för att spänna mig och bromsa henne gick jag på med mera ben och jobbade henne mer för då lugnade hon ner sig :D
Jag är supernöjd :D
När jag kom hem var jag tvungen att renbädda i sängen :D Hihi jag vet inte om min kombination var den bästa :D
Hihi



Lakan: Rosa och Vit randigt
Kudde: Gult,Blått,Orange,Grön med olika färger på katter
Täcke: Ljus och Mörkblått :D Hihi

I morgon blir Bio som gäller :D
Jag och Klara ska gå och se " I Taket Lyser Stjärnorna "
En superbra bok som gjorts till film. Den ahr premiär i morgon så då ska vi 2 gå och se den 15.30 :D då ska jag använda mitt bio present kort som jag fick i julklapp av faster Kicki :D

Hihi aja vi ses i morgon :D





» bebb

du är ju värd du!! :p

2009-01-29 » 20:23:42
» greta

haha, det var kul att du kom ;)

2009-01-30 » 19:15:37
» karl

Värt att skriva vad du har för färger på lakanet??!!

Det är ju ändå ingen som bryr sig......

2009-02-07 » 22:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback