Hallå! :D

Hejsan hoppsan bloggis :D

Jaa, tog Dea idag faktiskt :D jag brukar ju inte ta henne på måndagar men fick göra det iallafall :D

hihi jag märkte just vad det kan svänga i statestiken här på bloggen :P Hihi igår hade jag 22 besökare och just nu har jag bara haft 4 :P Hihi jaja min blogg är ju inte precis poppis :P
Asså i skolan tror jag snart jag smäller av vi ska ha ett prov till! :O
Den här gången ska vi ha ett prov på Australien och förra veckan hade vi gångertabellen! :O
Herreguu! Förra terminen hade vi kanske 4 prov sammanlagt ( kanske en underdrift ) och vi ska nu ha ett till så vi har haft 2 prov på 2 veckor. Fast jag ska inte klaga. Hörde av Agnes ( deas ägare ) att de hade jätte mycke prov nu i skolan så jag ska VÄRKLIGEN inte klaga över prov. Vendela har tydligen också jättmycke prov.. :/ inte så särsklit kul.. :(

Tjaa kan ju lägga in en bild på världens finaste ponny :D



visst är hon världens finaste ponny? :D

Jaa imorn äre hoppgruppen och Bubbis och sen på onsdag äre Dea igen :P Hihi mycke häst den här veckan :D Jaa sen kanske det blir Mulle under helgen ifall han hunnit bli bra i benen ennu. Hoppas det :D Han är så rolig att rida! :D

Aja, ska väll kolla min mail och så nu kommihåg att fortsätta läsa min blogg jag hoppas att ni som läser den gillar den hare så gött ikväll :D pussökram // Jojiiz





hiih kul, vi har hart 2 prov den här veckan, och nästa vecka blire 3 st.. ;s ring miig!

2009-01-21 » 18:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback