Heej tjallå :)

Heej, jag har inte hunnit vara så aktiv nu så förlååt :)

Jaa, hade prov igår dårå gick bra jag tror jag. Jag tror jag fick VG :D hihi 50 spänn klirr klirr i kassan :P
Just nu så sitter jag i vardagsrummet och lyssnar på Wild Horses men Natasha Bedingfield en jätteskön låt.
Haha nu kom Stian K med Be alive någon fjortis dunk typ :P Haha gillar låten endå :P
Väntar nu på att Vendela ska ringa :D
Hoppas jag kan vara med henne idag och att hon kan sova över hos oss :D
Jag tror det kommer gå bra för mamma och pappa eftersom de gillar Vendela nästan lika mycke som jag och de brukar t.om skojja om att hon är som deras extra unge :D
Hihi de är så gulliga. Haha Basse kommer iaf bli superglad om Vendela kommer för han ÄLSKAR Vendela :D
Hahahaha han bli helt galen och svansen vevar som en propeler eller hur du nu stavas. :D Just nu ligger han och sover. Hihi den lilla latmasken :P
Ska nog gå och kolla så han verkligen sover för det är lite löp-tikar ute och då blir han tokig och vill rusa ut så vi måste ALLTID vara noga med att låsa dörren. aja kommer snart...


.. hej igen joo han låg och sov framför ytterdörren :P Han har kommit på att om han ligger precis framför dörren så kan INGEN komma in eller ut utan att han märker det :P Hihi han är så söt :D Aja time to go vi sees :D






jag ringer dig nu, fislisa! :D <3

2009-01-23 » 18:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback