Hellooo! :P

Jaa, idag har väll varit en rätt skön daag :D Har gosat och busat i snön med Basse ( familje hunden)
Kollar på Cesar the dog whisper på TV 4+ asså han är ju helt sjukt duktig! :O Tänk om man var sån! skulle verkligen jag vilja bli när jag blir stoor. Imorgon börjar skolan! :( Snyft...
Ush tillbaka till läxor och stiga upp 7 på morgonen gå och lägga sig halv 10 nää! :(
Men jag ska vara glad. Finns många barn där ute som vars högsta önskan är att få gå i skolan och då sitter jag och gnäller om att den snart ska börja igen. Tjaa ett halvår till och sen blire högstadiet! Coolt! Asså jag har inte riktigt fattat att jag har börjat bli så stor en. men det kommer väll med tiden. :D
Har beställt nya ridbyxor idag :D Grå randiga men endå inte randiga på något vis. De heter CRW Royal ridbyxa finns på hööks hemsida
www.hooks.se. Imorgon när skolan börjar ska jag ha på mig mitt lila spetslinne och svarta kjol med prickar. :D Hoppas det blir snyggt :)
Är bjuden på fest på lördag. Min kompis fyllde 12 i december så hon ska ha fest dåråå. :D Tänk att fylla år i december hon är nästan ett helt år yngre en oss andra.
Idag hade jag min rosa T-shirt på mig. Blev ganska urringad men ingen bryr sig om det hoppas jag!
Hade en lätt sminkning idag också kan lägga ut den.



Vardags sminkning

1. En ljus ögon skugga (valfri färg) applicera hela ögonlocket.
2. Eyeline på halva övre ögonlocket ett
tunt sträck.
3. Mascara ( valfri ) på över och under fransar.
4. Läppglans ( valfri färg )
5. Ett lätt puder.


Sådärja nu fick ni ett snygt tips från mig. Inte för jag tror att någon tar tipset eftersom jag är så ung men endå.. :)

Dax att börja byta om till nattkläder sen klockan 8 på 3:an är det Top Model 12 missa INTE det!

Heejdååå! :D





kan ju föresten gå och prova de sminktipset, ha en bra dag! =D

2009-01-08 » 10:17:13

Haha Vendelaa? :P

2009-01-09 » 19:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback