Jihoo! :D



Gott nytt ååår!

Pappa smällde massvis med smällare!  :D Jättestora vi hade typ Andra världs kriget i luften med smällare det var jättefint :D
Nu är ju min mobilkamera lite dålig men en liten bild iaf.
Haha och ingen nyår utan Pommac! Drack typ upp en halv flaska själv eftersom ingen annan av barnen gillade Pommac! :O Det är ju sjukt gott! Drack någon god cider också. Alkoholfri såklart!
Jaa, jag hade ju min klänning och sminkade upp mig fint och blåste och sprayade håret :D Tänkte dela med mig av Jojiiz
s nyårslook :D

                                                                               Jojiiz nyårslook

                                  1. Använd en hudfärgad skugga och applicera hela ögonlocket upp till ögonbrynen.
                                  2. Applicera en mörk skugga över hela  ögonlocket och en liten bit till.
                                  3. Använd en svart kajal penna och dra ett sträck en bit in på ögat. följ undre fransraden.

                                  4. Använd en Viva La Diva glitter eyeline och dra ett tunt sträck, följ hela övre fransraden
                                  5. Använd en svart mascara vilken som helst men för min look använd L'ORÉALS Telescopic
                                   mascara.På både över och under fransar.
                                  6. Använd ett stift och he på det på finnar och andra små pliter. Använder du en foundation så finns
                                     det risk för att dina finnar blir värre nästa dag.

                                  7. Eftersom du har tvättat dig innan kvällen så ska du blåsa ditt hår snustorrt spraya upp det med 
                                     en bra hårspray i en form som du gillar.
                                  8. Som en extra finesse så kan man om man vill spraya gliterspray i håret för en fin look.


Jaa resultatet för mig blev...





Tadaa... :P
Kanske inte världens bästa bild meeen. Sminket syns inte bra på bilden men..men.. :P Min mobilkamera är ju som den är.
Jaa, hoppas ni blev nöjd över tipset heejdåå!

//Jojiiz







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback