JIPPEY! :D

Jaa, hoppkurs med Bubbis idag dåå :D gick väll rättsåbra hade Spencer som ridlärare hadde lydnadsövningar :) va ganska svårt men tillsist så gick det rättsåbra! :D Ska börja hopptävla en B-ponny som heter Mulle halvbror till Maskot och Mysak, 16 årigt gotlandsruss som har gått L:a :D Hahaha visst är det lite svårt att tänka sig det? :D Men han är JÄTTEBRA på att hoppa och han bjuder som ba fan! :D Han har ALDRIG vägrat i hela sitt liv! Och man måste vara snabb på att svänga för nästa hinder som han ser tänker han hoppa även om det är en oxer åt fel håll för det är ett hinder och det ska han hoppa och sen så kan man säga vad man vill. Men han var superkul idag då rättså svår svängd märkte Jag när man skulle rida på en hoppvolt. Vi red på sidan väldigt mycke med sen är det ju min innerhand som spökar! Jag vill bara styra med den och tappar benen och jag vet att jag gör fel och då blir jag ennumera irriterad och vill bara hugga av min hand! :(
jag får allvarligt talat Damp på mig själv!
Men aja det viktigaste är att jag får behålla Dea annars hade jag inte tagot Mulle. Men sista året på B-ponny så då vill jag ut och tävla lite mer och han med för den delen. :D Han är jättefin i dressyren också enligt ägaren men han testade mig lite också. Ientligen heter han Vatt! Altså Vatt! Vilket hemskt namn så de har döpt om honom till Mulle men på tävlingar kommer de ju säga Vatt!. Men nu måste jag ut med hunden vi ses.. lägger in bild på Mulle sen :D sees :D







MULLE<3<3<3 DEA<3<3<3 BLUE-EYE<3<3<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback