Slaaapp.





Idag blire väll slapp dag. Mamma och pappa ska va borta typ hela dagen så då gör man typ ingenting :D Hehe igår gick jag i nattkläder hela dan XD orkade inte klä på mig.. :P Jaa, just nu så ligger Basse på min matta och sover. För en stundsen så försökte han :- Döda min svart vita katt, äta upp svansen på min gosekanin, välta ner min minijulgran, äta upp min soppåse. Han är knäpp! Men nu har han lugnat sig. Bäst för honom det :P
Ska väll gå och tränings cykla snart. Ett av mina nyårs löften eftersom min kondition SUGER! Men nu under  2009 så ska den bli hyfsat bra. Men jag är så jävla lat så jag har inte orkat ta tag i det först nu när jag själv har märkt det. sees :D











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback