taadaa!

Hejsan Hoppsan Bloggen :D

Igår så hade jag väll inget att göra precis. :P
Vendela och hennes mamma skulle ha myskväll och då hade jag det med fast med min familj.
Jag är faktiskt riktigt stolt över mig för jag gick faktiskt och tränings cyklade igår :D
Jag trodde faktiskt att jag inte skulle orka men det gjorde jag :) Cyklae oavbrutet i ca 35 minuter för sen skulle vi äta middag så då fick jag sluta och hoppa i dushen :)
Jag tänkte cykla igenom hela min låtlista i mobilen men hann bara till lite mer en halva.
Men när jag cyklade kändes det faktiskt som om jag skulle ha kunnat cykla hur länge som helst :)
Jag tänkte bara på hur bra det här kommer bli för min ridning. Bra kondition MÅSTE man ha när man ska rida för sen efter hinder nr 7 orkar man inte mer och då går det åt pipsvängen :P

Let's Dance igår dåe :D

Qvick stepp och Tango.

Asså Laila Bagge har ju ett stort övertag i den tävlingen. Hon är ju bara grym! Men det stod i Klick tidningen att hon hade jobbat som danslärare men det är väll fusk? Eller det kansek bara är rykten?  aja skit i det nurå :D
Haha Morgan Alling blir man ju jämt så glad över när man ser honom på dansgolvet :D Haha han är ju så himmla rörlig och han har ju Movsen :P
Vendela hejjar på " strake Adolf " haha jag tror ni kan lista ut vem det är :P Haha.

jaa får se om jag ska vara med henne idag om hon kanske kunde sova här eftersom jag inte kan sova hos henne nu när jag måste vara bassevakt. Men aja vi får se heej dåå nu ska jag kanske gå och cykla igen vi sees :D









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback