Tiiisdaaag :D

heejsan bloggen! :D

hejsan hejsan bloggen! :D idag är jag SUPERGLAAAAD!
Jag ska snart iväg till stallet! :D
Jag ska rida Bubbiiis<3<3<3<3
vid umeå tågstation ska vi hämta upp Vendela! :D
Sen ska Vendela vara med mig på stallet idag! :D
Hon sak filma mig när jag rider! :D
Och det bästa av allt är...

JAG HAR STUDIEDAG I MORGON!!!!!!! :D

Jag är LEDIG! :D

Då ska jag sova hos Vendela och följa med henne till skolan i morgon :D det ska bli så sjukt kul! :D
Hoppas ni andra har en bra tisdag för det här är bland de bästa tisdagar någonsin! :D
Wiiiiihooo! :D
Aja nu ska jag skynda mig att byta om ska åka snart kan kanske skriva hos Vendela :D Heeej dååå :D





( klaga ine på att det är lite B bild )





väääääärldens bästa daG!! ;D

2009-01-27 » 21:54:13

Lite B-bild varför lägga ut en B-bild?????????????????????????????????????

2009-02-07 » 22:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback