Tjallå! :P

Hejsan Hoppsan Bloggen :D

Igår sov Vendela över hos mig. :D
Vi hade jättekul!
Bi hittade en blogg som heter www.rocketqueen.blogg.se
En blogg om "skönhet " altså smink och andra produkter.
Asså den tjejen måste jobba som Cosmetolog eller något likande för OMG vad mycke smink hon använde hade tips till och hur proffsigt det såg ut.
Jaa, jag och Vendela fick ideén att göra det på varandra.
Sminka altså.
Vendela fixade till en grönblå look till mig med fina färgtoner och ändrigar.



Jaa nu äre ju såhär va att min mobilkamera kan typ inte fånga upp färgerna så sorry sorry.. :P
Vendela fick av mig en lila aktig ton med inslag av blått och på sidorna av ögonen fick hon ljusgröna som "sträck" som bildade en "trekant" in mot själva under ögat det blev supersnyggt :P

Jaa,vi körde Eyetoy åt lite godis och hade det bra.
I morse när vi vaknade så läste vi ut en bok som hon hade med sig den heter  " Som jag vill vara " det är samma författare som den boken jag läste "Räcker det om jag älskar dig?"
Vendelas bok handlar om en tjej som är 15 och rkar bli gravid och alla i hennes omgivning tycker/vill att hon ska göra abort men hon själv är inte säker på att hon vill det. Den var superbra så jag rekomenderar den mycke varmt!
Sen kommer ju " i taket lyser stjärnonra " ut på bio snart och det ska bli kul. Boken är ju superbra så då borde filmen vara det med. Men böckerna brukar oftast vara bättre en filmerna men vi får se. Jag och min supergammla bästis Klara ska gå och se den. :) Aja nu har jag inte tid att prata mer vi sees :D






tack för en superbra lördaag/söndag :) <3

2009-01-25 » 20:55:39

gú va kuuuul! :D

2009-01-26 » 16:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback