2 sekunder

hejbloggen :)

är sååå glad idag faktiskt :P tjafsade lite med syrran nyss för att jag ahde skrivit oseriöst med hennes kompis haha hur sur får man blii? ;o
btw så körde jag och pappa ett konstigt bilspel igår och han hade tiden 1.50 sekunder och jag ( envis som jag är ) bästemde mig för att slå den tiden så jag grov tränade igår och då fick jag tiden 1.55 så idag när jag tränade så slog jag han tid! MED 2 SEKUNDER!! jag har rekord tiden 148 nu haha slå det pappsi om du kan. :)
just nu sitter jag på msn som jag inte har gjort på typ hundra år men hade bara lite tråkigt :P aja, nu måste jag koll hunden igen han är nog sjuk på ngt konstigt sätt för han går omkring och kräks ;/ inte bra men nu ses vi heejdåå ;*<3





» Maja

DET VAR INTE KUUUL ATT DU PRATA MED HAN!:@

2009-07-08 » 19:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback