dålig uppdate ;/

hejhopp bloggen förlåt att jag inte har skrivit på ett tag men jag har sovit hos vendela igår och då hade jag inte tid att sitta vid datorn :)

aja, när jag kom dit så skulle Vendela Hoppa Dreamen och sen så skulle jennifer och anna rida boyson och Woezer ( jennifer red woezer och anna boyson) och då skulle vendela hoppa ngt litet språng men sen blev det faktiskt ganska högt ;D
och jag gjorde en liten film till dem och btw texten står som om det är vendela som skriver den ;)


hihi visst är dem för söta!! ;D videon är mycke bättre ifall man ser den på min telefon för den blev ganska suddig på youtube ;)

sen så duschade vi honom för han var ordentligt svettig ;D sen så tog vi på oss målarkläder och började kladda blå målarfärg i boxarna ;) Det blev riktigt snyggt faktiskt! ;D
Sen åt vi middag och for iväg med Limpan och badade i piparböle sjön ;) Hihi fast limpan tyckte inte så mycke om att bada men han lekte glatt med pinnar ;D
 hihi sööt limpan<3
har en film som jag kanske lägger ut sen :)

Sen for vi till pettersénarna med limpan så han fick hälsa på deras katter och hundar ;) hihi, Limpan är typ hälften hund och hälften katt i sitt huvud han är så grymt rolig och söt ;D

Sen såg vi en skräckfilm som hette The Chair men den var verkligen dålig!
Sen idag var vi ute och red litegrann och sen for jag hem när vendela åkte till söderhamn ;)
det var väll den uppdaten.. har ni haft en bra dag?
 kram<3





är det okej att som kille misshandel hota en tjej?

Svara gärna på denna fråga i inlägget på min blogg.

Puss



http://Jupanus.blogg.se

2009-07-31 » 21:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback