Goodoolaaaboooo

jaa, med andra ord menar jag gomoron XD
pappa väckte mig idag typ halv 10 för att jag skulle följa med på en långpromenad med Basse.
Det kändes ganska skönt endå att äntligen få stiga upp eftersom jag inte sovit speciellt bra undernatten. Jag var ju inte trött! Hihi jag sov ju iförsig till tio över 12 i går men endååa!
Idag kommer det nog bli en varm skön dag hoppas jag, det är ju 20+ ute nu och klockan är bara 10 över 11 ;)
usch vad jag längtar till Måndag då får jag äntligen träffa min lillagulleplutt ( Blue-eye) igen!! ;D Då ska jag nu vara med på dressyr kurs 2 dagar och sen hoppkurs 2 dagar så jag kommer rida honom 4 dagar isträck! ;D Åh, han kommer vara såå fet och stel efter somnmarbetet men jag har ju 4 dagar att rida igenom honom ;D första dagen kommer det bli grymt jobbigt för båda eftersom han inte kommer vara i topp kondition och inte jag heller för den delen (haha) och sen kommer han vara stel men aja, det löser sig ;) han kommer förhoppningsvis kanske 2 eller 3 dagen börja gå lite mer som en söt lite dressyr ponny ;D för DET kan han när han vill ;) när vi hasde dressyr engång det var gången efter en tävling så hade vi en vikarie och han gick så otroligt fint han var jättemjuk och han var verkligen supersöt ;D!!
Men nu har jag ju bara det här halvåret på mig att rida honom och en tävling kvar.. ;/ sen blir jag för gammal för B-ponny och plus att då har jga ridit i hoppgruppen i 2 år.. ;/ Men å andra sidan ska vi ju köpa en ponny så det blir SUPERKUL! ;D
eller jag är typ 80 % säker på att det blir en ponny för mamma är jättepossitiv och jag hörde pappa säga att vi skulle ju isåfall köpa en husbil eftersom flickorna håller på med hästar och då ahr man ju boende på tävling!! ;D
Hihi;D!!
men men vi får väll se ;)
aja, kanske ska äta lite frukost fast jag inte är hungrig.. aja puss vi sees ;*

 snart gullefjun<3 





Vart ska ni ha ponnyn i så fall? Har ni stall och gård eller?

2009-07-29 » 14:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback