Pyskpatient rymde från psykhem! ;O

heej sötnosar!<3

idag har jag och Vendela gått omkring på stan ett tag och sen så gick vi in på en telefon shop ( ni som bor i Umeå vet nog vars The PhoneHouse ligger i kungspassagen mittemot Bodyshop ) aja iaf så stod Vendela och skulle köpa en ny telefon när vi hörde skrik och sen såg vi att det var 2 vuxna karlar som höll på att brotta ner en annan kille kanske i 35+ ålder och medans skrek han "Jag vill inte tillbaka! Jag vill inte tillbaka till psyket!!" fatta choken jag och Vendela fick! ;O
Sen satte killarna handbojjor bakom ryggen på honom och lät honom sitta där iväntan på polisen..
Han var värsta läskig och hade blodstänk i ansiket och satt och log läskigt.. ;o Sen kom polisen och han hette typ Jonathan och sen han ba " jag vill tillbaka jag vill tillbaka till psyket"

sen tog de med honom i en polisbil..

jag och vendela fattade typ ingenting men det var läskigt att han var precis utanför The Phone House där vi stod..
Men nu är han ju fast tagen så då äre nog ingen fara längre ;)
--
Sen åkte vi hem och for iväg till kyrkstugan med Mustangen och jag och Vendela hyrde en kanot och for iväg och paddlade :) Det var jättemysigt men det blev lite läskigt när man körde in i vassen då fick vi "hajfobi" och sen var vi en bit ute i vattnet och då skulle jag prova sticka ner ena åran och se hur djupt det var men då fick jag en känsla av att tänk ifall det skulle komm ngt och hugga tag i åran och dra ner den. ;] hihi jag vet att vi är fånigaaa men men :)
                                                           Dagens låt
 





HAHHAH fan va människor ljuger för att folk ska kolla upp bloggar.. x'D

2009-07-27 » 20:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback