trött!

klara om klara här!:
erkänn jag är den grymmaste du vet på att skriva inägg ;)

hahaha visst ;p
-----------------

heej har kommit hem från stugan för ett tag sen nu.
är jättetrött och huvudvärken kommer smygande känner jag.
har ingen lust att göra någonting förutom att åka till stallet och borra in huvudet i en varm häst hals<3
det är nog det mysigaste som finns!<3
kanske ska fara ut till betnäs och hälsa på dea som är på sommarbete på tisdag beror på hur Agnes schema ser ut ;)
Sen ska jag kanske imorn fara och hoppa Mulle barbacka ;) Deet ska bli kuul ;) haha min balans suger när det gäller utan sadel ridning så jag kommer säkert trilla av hihi ;]
Om 2 veckor ska vi typ åka till skåne med husvagnen och hälsa på mina kusiner som är 9 och 2 ;) har bara småkusiner så vad jag ska göra vet jag inte. har jag tur får jag låna datorn där och uppdatera lite;)
aja, jag ska väll städa mitt rum som jag skulle ha gjort för länge sen men har inte orkat.. ;/ kraaam<3





hästar är hur söta som helst lika söt som du

2009-07-13 » 09:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback