Vi är flumm<3

hej hopp har skojj idag ahre ni juh määrkt på klaaaras inlägg :p
haha btw så suger hon<3;*

aja, var ju som sagt på stan idag med mammi som fick köpa kläder åt miggh<3
ett par nya jeans en t-shirt och en scarf satt finfint<3
sen åt vi lunch på en kinaresturang och sen åkte vi typ hem haha kul liv vi har<3
kanske också för att klara gnällde i telfonen att hon hade tråkigt haha som om jag verkligen bryr migh;P haha skojja bara gums<3
känner mig ganska flummig just nu eftersom vi hade lite kul med en flaska som vi döpte men ni får inte veta namnen det börjar iaf på R ;) haha, jag kastade den i huvudet på klara också det var inte meningen (A) hihi<3
just nu gör vi ingenting vilket också är ganska kul hahahaha jag skriver väldigt mycke haha idag har jag märkt<3 klara skrattar åt mina stavfel hon har inget liv just nu för hon gråter och skrattar omvartannat för hon saknar Joel ( inte joel i våran klass ) utan henne B friend
men nu så ska vi sluta ha kul för kalra måste äta _( onödigt va?) kraam ses sen puss<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback