Gött Å Blandet!

hejhopp :)

varit lite inaktiv kanske men har inte orkat blogga bara :p
Skolavslutningen gick baaara braa och vi fick gå hem lite lätt tårögda men inget mer än så :)
Sen så mötte jag och Beccis upp Klara, Didde, Viktor, André, Abraham och Benn och typ drog ner på maxi köpte godis och satt och praata :P
Sen så såg vi film hos andré. Jag, Klara, Didde, André och Viktor vi såg Offside och 40 year old virgin :)
vi drack typ 2 energidrinkar var och hade kul och sen blev vi suupertrött vi gick och la oss klockan 5 och sen knallade jag hem 7 :p sen gick jag och la mig när jag kom hem:)
sen typ klockan 9 smsa Didde mig och väckte mig :p haha en smått irriterad Jojiiz fick allt maza sig upp ur sängen endåa :p Sen drog jag ner till Umefotbollsfestival på nydala och försökte intressera mig för den grymt tråkiga sporten fotboll :p
Men alla mina kompisar var typ där så vi snackade och kollade på när andra spelade matcher och sen när de själv skulle spela match kollade vi andra på dem :) vi har iaf haft vääldigt kul :)
Aja, nu ska jag typ börja laga middag eftersom mamma och pappa jobbarkväll så måste ju någon göra mat :P Wilma ska komma över sen så vi får se vad vi hittar på :P

puss vi sees ;*<3<3





» Bea

Hoppas allt är bra med dig idag :d

2009-06-14 » 00:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback