Grönalund och hopptävling

Hejhopp var nere på ungdomscuppen igår igen och kollade runt satt i ett typ Indian tält med Wilma och kollade på Rebecca när hon spelade o.s.v .Sen åkte jag hem vid typ halv 5 och såg på tävlingar från något jippo i norrköping och lite från strömsholm :) Sen for vi iväg på middag till några av mamma och pappas kompisar och åt ngt grillat kött och blåbärspaj till efterrätt mums..
Vi har bästemt att över midsommar ska vi fara till stockholm typ 3 dar och gå på grönan :) hahaha asså sjuukt kul jag fick min pappa att lova att åka den nya åkaktraktionen INSANE med mig den nyaste åkatraktionen där :) haha värkar så sjuuuuktkul :P för att övertala pappa om den saken gick samtalet såhär:

Jag: "pappa när vi kommer till grönan kaaan inte du åka INSANE med mig då?"

Pappa: "nej aldrig i livet jag vill inte"

Jag: " våågar lilla pappa inte åka INSANE?"

Pappa: "klart jag vågar"

Jag: "är pappa en liten fegis ääär pappa en feeeegiiis"

Pappa: "jag kan åka ALLT"

Jag: " haha det tror jag inte på men du vågar altså åka INSANE med mig då?"

Pappa: " klart jag gör jag är väll ingen chicken"

Jag: " men börjar lilla pappa bli gubbe eller? för jag tror inte farbror vågar!"

Pappa: " klart jag gör!!! då åker jag INSANE med dig så du får se att jag vågar! "

Jag: "okej lovar du det?"

Pappa: "japp jag lööövar!! "

hahaha min stackars lilla pappa ska åka insane med mig OCH frittfall :P ahaha han är precis som en liten småunge "jag tror inte att du vågar" "det vågar jag visste!" haha söötpappa :P

---
Idag vare ju hopptävling med Mulle i Vindeln ;) Gick faktist jättebra så jag är nööjd:)
Hoppade första klassen L:C och då tog vi oss runt banan + omhoppningen med 3 tidfel ( p.g.a han stegrade lite grann ) Men vi fick 0 fel på hinder och det är den enda som räknas för mig :)

aja nu ska jag kanske försöka sova har varit vaken sen klockan 5 imorse :P pussOCHkraam

 jag och Mulle hopptävlar  :P söta va? :p







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback