Svar på Frågestunden :)

Nu kommer alla svar på era små söta frågor :)

Fråga: Favoritklädesplagg?

Svar: Det måste nog vara mina mörk blåa Jeans som jag nästan alltid använder :)

Fråga: Vad använder du för smink?

Svar: jaa, det är olika för de mästa brukar jag ha mascara ögonskugga lite kajal och kanske lite puder :)

Fråga: Vars köper du det mästa av dina kläder?

Svar: det är nog på H&M och Gina Tricot :)

Fråga: Bästa tidningen?

Svar: hm.. jag vet inte riktigt jag brukar inte läsa så mycke tidningar men jag älskar " Min häst" tidningen :P

Fråga: Den bästa film du har sett?

Svar: oj, det var en svår fråga jag har sett många bra filmer en av dem är nog Black Beauty (börjar gråta varje gång jag ser den :p )  och så är det väll Skräckisen the abended :)

Fråga: Hur många läsare har du per dag?

Svar: Det varierar ganska mycke med oftast kring 20 ngt :) ( inte så mycke men men :) )

Fråga: Vad är det bästa du vet?

Svar:  Den underbara doften av häst!!! vem kan inte motstå den? ;)

Fråga: Gillar du någon?

Svar :  Japp det gör jag och han är världens sötaste<3

Fråga: Favorit smycke?

Svar: oj, jag vet inte jag är inte så mycke för smycken så jag tror inte jag har något speciellt favorit smycke :)

Fråga: Vilka brukar du umgås med på fritiden?

Svar: jag brukar vara med klara och beccis och Vendela:) men jag har inte så mycke tid för kompisar när hästarna tar ganska stor plats :)

Fråga: Om du skulle fara till en öde ö i en vecka vad skulle du ta med dig då? 1, sminkprodukt? 2. person som  fick följa med? 3. övrigt?

Svar: 1. min mascara om jag måste välja :) 2. Vendela såklart! <3 3. mat och en båt så jag kunde åka hem tidigere :P

Fråga:  Vem är du kär i (A) vet redan men vill att din blogg ska få veta det.

Svar: Lilldidde såklart ;*<3<3

Fråga: Det kommer alltid vara du jag å bec aiit?

Svar:  Klart det kommer!!!

Fråga: Är du singel?

Svar:  Japp, det är jag enså länge :P

Fråga: Vars ser man svaren?

Svar: här ser man svaren :)

Fråga: Hur länge har du ridit?

Svar: jag har ridit sen jag var 6 och nu är jag 13 så jag har ridit i 7 år :)

Fråga: hur många gånger i veckan rider du? Dea? Ridskolan?

Svar: jag rider Dea en gång i veckan ibland 2 beror på om Agnes har mycke i skolan. Sen rider jag i hoppgruppen 1 gång i veckan och sen försöker jag rida Mulle i gång i veckan så det blir 3-4 ggr in veckan :)

Fråga: Tror/Vill/Kommer du få en egen häst?

Svar: jag vill ha en egen ponny såklart men jag är inte säker på att jag kommer få någon :) men det känns som att jag kanske kommer få en ponny det är lite 50-50 :)

Fråga: Vilken är din favorti häst? Blue-eye eller Dea?

Svar:  det var en svårfråga! jag vet inte det går inte att säga jag älskar båda jättemycket och det går bara inte att välja det är som att fråga en mamma vilket barn tycker du bäst om? helt omöjligt!

Fråga: Hur hög är Blue-eye / Dea? :)

Svar: Blue-eye är 129,5 cm hög ( B-ponny ) och Dea är kring 138 cm hög tror jag (C-ponny )

Fråga: Kan du inte lägga upp lite bilder i stallen där du rider och bilder/film när du rider? :D

Svar: joo, det skulle jag nog kunna kanske inte precis bilder/ filmer när jag rider eftersom jag fotar alla bilder själv med min dåliga mobilkamera :P + att jag är så hightek att jag vet inte hur man lägger in en film från youtube till blogg XD haha blondii jag är :P

Fråga: Hur många gånger har du fått placeringar på tävlingar med Blue eye? Din blogg är super bra ;)



Svar: tack så jättemycke :) jag har vunnit en gång på en tävling som var en februari och sen en RS-tävling och sen kom jag 2:a under utetävlingarna på hippo i maj :) så jag har placerat mig 3 ggr med honom :)

Fråga: vem är din bästavän?:)

Svar: äntligen en jättelätt fråga Vendela såklart!!!!<3<3<3

Fråga: kommer du göra det här fler gånger?
 
Svar:  jaa det kommer jag nog göra.

Fråga: skulle du svara på en väldigt privat fråga?

Svar: kanske det det beror på hur privat :)

Det var alla frågor det hoppas ni blev nöjda med era svar kraaaaaaaam eran
Jojiiz<3






jag älskar dig gmn!!! :D <333

2009-06-09 » 11:30:37

HAHAHAHA, ofta du inte skrev frågorna till dej själv lr så ? ^^

2009-06-09 » 21:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback