Daagens outfit :D

Dagens Outfit : mörkgrått linne ( nästan svart ) en brungrå tunika halv genomskinlig från cubus med texten "If i can't here you'r heart beats you'r to far away" man ser nästan inte texten. Neon rosa tights :)

Dagens Makeup : Ture match blendeble fondation från Loréal paris - H&M snobben eyeshadow ( grön längst in på ögat lila längst ut ) dove lip care och telescopic mascara från Loréal paris :)

Dagens Frisyr : Utsläppt nytvättat lite sprayat hår. :D

Hejsan allihopaa! :D idag så är jag nästan fri från finnar!! :D men jag orkar inte lägga ut bilder endå. sitter vid datorn här nere och jag har min kabel till telefonen där uppe :P men jag komer troligtvis ha samma kläder imorgorn så då kan jag fota :D imorgorn har jag lite planer på att gå och shoppa lite :P har fått lite rabatt kuponger på lindex så.. XD
Men vi får se om jag orkar :P har funderat ett tag på att gå och klippa mig igen eftersom jag ser ut som ett råttbo i håret  :P näe det var väll att ta i väldigt men det har blivit så himmla långt på sista tiden och jag tivs som mera i lite kortare hår. jag tror jag vill klippa axellångt och kaaanske lugg om jag orkar :) jag har ju haft lugg förut i slutet av 5:an början till 6:an men den var ivägen när man red och så får man typ fart bena när man springer och det är iiiinte så snyggt. Men aja, får se hur jag gör. :) idag har jag iaf målat naglarna för jag hade gaasnak tråkigt när jag kom hem. så nu är dem typ ljusrosa men glitter på :P hihi :] aja, skit samma det var väll endå inte så intressant :P aja nu ska jag kila vi sees puss och kraam






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback