Film kvääääll! :D

Hade film kväll hos Wilma i fredaaags :D vi skulle ju se the skeleton key men hit hann vi komma..



.. för rebecca tyckte det var en läskig bild i bakgrunden när vi skulle välja språk.. :P så vi såg en annan film som hete typ U 232...



..Den handlade typ om andra värlskriget hur det var på en ubåt under vattnet den var faktiskt ganska spännade..



..vi hade endå gjort ganska mysigt :D med 1 kg godis 2 påsar chips och 4 st 1,5 liters drickor :P ...



..hihi mys pys ( ursäkta min cp mobil kamera ) ...



..sen han vi se ett litet tag innan wilma fick sockerdricka i foten och hoppade omkring som en galning och skrek :P ...



..efter filmen spelade vi kort och pratade till 12 för vi var så trötta att vi somnade halv 1. på morgornen fortsatte vi där vi hade slutat. vi hade en 1,5 liters dricka kvar var och eftersom jag ställt min ute över natten så var den kall och god :P vi åt chips och godis på morgronen medans vi spelade. :P sen så gick vi och duschade eftersom alla ville det och sen började brandvarnaren pipa efter som det kom  så mkt ånga från badrummet ( vi stod och sminkade oss när den började pipa ) så vi kastade blöta handdukar på den tills den föll i golvet så vi kunde plocka ut batteriet i den. :P
Kuul hade vi iaf. Vi hade panik ett tag för en annan sak innan vi började se film men det vet bara vi 3 om :P

p.s jag skriver inte  dgen outfit idag eftersom jag likadant som igår fast lite mindre smink och utsläppt hår kraam d.s






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback