Gooodmorgon

så vann Magnus Let's Dance endå :)
man kan ju säga att det bara var en liiiten pytte skillnad mellan de båda parens fri danser :P hahaha!
Aja, just nu sitter jag i sovlinne och morgonrock och myser. har precis ätit frukost och jag är fortfarande ganska så trött :)
idag ska jag åka till mormor och morfar i deras stuga och mysa. typ vara ute och åka skoter kanske och sitta i deras trånga lilla stuga och dricka varm choklad framför TV:n med 4 kanaler i deras oskönt mysiga fotölj. :P hihi jag är ganska bra på att beskriva trots allt ;P
vi får se ifall jag vill sova i gästhuset själv som jag och vendela gjorde i sommras eller om jag och maja delar "vårat" rum med extremt fula tapeter och en våningssäng där jag ska sova högst upp :P
aja, jag orkar nog inte skriva dagens outfit idag eftersom jag typ kommer gå omkring i morgronrock tills vi ska åka :P men nu tror jag faktiskt att jag ska skriva lite på min bok som jag inte har gjort på länge aja, vi sees :*





åååh, jag önskar att jag fick följa meeeeed.. <3

2009-03-28 » 09:58:23

Gullig blogg...

2009-03-28 » 19:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback