Heej :)

Jaa, jag kunde inte skriva igår eftersom att jag var i stallet och red Dea på morgonen och när jag kom hem skulle jag bara hoppa i duschen och byta kläder så skulle vi ha gäster ( mormor och morfar)
Sista dagen på sportlovet idag då :( usch asså jag har vaknat 8 halv 9 varje jävla dag!!! så man kan då inte kalla det sovmorgon precis. men det är endå lite skönt när man får vakna av sig själv och inte av att pappa kommer in med hunden varje skol morgron :P
aja, idag så kommer jag att åka till stallet klockan 3 eftersom att Sofia ska tävla Lizz och då skulle jag vilja se det :) fats jag kommer typ endå måsta åka hem innan hon ska rida men då hinner jag iaf prata med henne om vilken dag jag kan rida Mulle igen :D Vi kan typ bara onsdag eftersom att mamma och pappa jobbar så konstigt i veckan.. mamma jobbar ju på onsdagen så då får pappa komma ut och titta istället. Han har ju inte tittat ngn gång när jag rider honom. då hoppas jag att det är hoppning eftersom det tycker pappa är mycke roligare att titta på en dressyr :P hahaha han tycker dressyr är svintråkigt att titta på och jag vill ju inte att han ska tycka att det vi gör är tråkigt :P
aja stunt samma,han får väll sitta i bilen om han nu tycker det är så tråkigt.
Vet ni... vi kanske ska köpa en system kamera!!! :D
fatta vad snygga bilder jag kan ta då och lägga in på bloggen! :D och den är skitbra på hopptävlingar! :D guud hoppas vi köper en sån!!!! :D jag menar eftersom den är så stor så är den ju svår att tappa bort eftersom man kan ju inte precis stoppa den i fickan om man inte har världens största ficka. :) man måste ju som ha den runt halsen. aja nu ska jag gå och gosa med bassen vi sees :D






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback