melodifestivalen. :/

jag fattar inte vad det är med svenska folket!? ;O ska vi skicka en opera till moskva! :O asså nu kommer vi garanterar måsta kvala in nästa år! men aja, vad som helst är bättre en Snälla,snälla. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!! HUR kan vi ha låtit henne nästan vinna!? :O näe, nu ska jag gå och läsa tidningen och se vad som står om melodifestivalen där. nu är jag iaf sur!
Varför kunde inte Måns ha vunnit eller Sarah dawn finer eller Alcazar? men näääädå en opera! okej den låten var väll inte såå hemsk dewn var ju absolut inte sämst men endå. jag tror då inte den slår i moskva. men aja,vi får se. men om snälla,snälla hade gått vidare till moskva så hade INTE jag villjat komma när HON gör bort vårat land. aja, nu ska jag sluta sura. jag ska ju rida Mulle idag så lite glad är jag endå, aja , vi sees :*






tror att vi kmr komma rätt långt me henne jämnfört med andra åren

2009-03-17 » 07:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback