Myskvääll :)

hejsan bloggisar!

idag ska jag nog bara ta det lugnt. beställde hem kinamat (jag,pappa och lillsyrran) och sen så ska vi mysa och se på let's dance finalen ;)
jag tror nog att Magnus kommer att vinna för han har gjort störst framsteg. :) isåfall har 2 stora muskilga killar vunnit let's dance :)
imorgorn så ska jag väll också inte gjöra någonting bara typ ligga på soffan och längta tills måndag när man har något att gjöra på dagarna. så jävla hemskt jag fattar inte hur jag ens kan LÄNGTA till måndag när skolan börjar igen! usch!
men det är kul när man för träffa alla kompisarna igen :) hihi Pattis tog hål i läppen idag på skolan med en sån dära kanyl nål. fast när hennes mamma märkte det fick hon damp så Pattis fick inte ha den. stackars dig gums;/<3
jaa, jag har ientligen dataförbud eftersom jag blev utslängd från bildlektionen men eftersom tyrannomammus har åkt till sundsvall under helgen och pappa tycker det är okej att jag sitter vid datorn så är det lugge :P
aja, nu ska jag gå och rensa lite i den dära fullproppade godis skålen vi sees ^^,






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback