:P

Heej förlåt att jag inte har skrivit på ett tag men jag har faktiskt ett liv utanför allt bloggande. Har precis ätit makaronepudding ( matlåda från måndags ) eftersom jag snart ska till stallet och rida Dea<3<3 som tydligen är helrakad nu :D hon är säkert super cuuute! :P
ska lägga in dagens outfit när jag kommer hem eftersom mamma kan komma vilken minut som helst och då ska vi åka :D blir nog kanske barbacka igen om jag inte orkar ta sadeln. fast det kanske är bra att ta en sadel om jag inte vill glömma bort hur man rider lätt bra. jag får jämt världens hemskaste sits när jag rider lätt eftersom skänklarna ( benen ) far fram så jag sitter som i en stol sits. sjuuuuukt jobbigt!!!
aja, jag håller på att jobba bort den så jag är på god väg :)
på fredag ska jag wilma och rebecca ha filmkväll hos wilma ( om det gick för hennes föräldrar )  vi ska se skräääckis :P typ the abended om vi kan få tag på den eftersom den är superbra :D den såg ju jag,agnes och julia innan vi skulle till sthlm ( globen horse show ) aja, iaf den och the skeleton key. vet inte om den är bra men vi har den hemma och den är oöppnad och det står skräckis på den.. men aja, nu kommer mamma vi sees :D






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback