Ridit<3

Heej, har precis börjat varva ner nu sen jag har ridit Dea<3
Gick faktiskt bra även om underlaget i ridhuset var ganska dåligt och att mina förjävliga under skänklar gör att jag får världens hemskaste "stolsits" som jag håller på att jobba bort. Ska nu ha Dea fredag lördag nu när agnes åker till högbo men elitlaget för att tagga till dem :) själv blir jag kvar i Umeå med hennes superfina Ponni :]<3<3
Fick rida på pessoat nu också som tur var slapp mina armar slitas av med hackamoret men imorgon och på lördag blir det hackamore som gäller :)
Och imorgon blir det ingen sovmorron som jag hade längtat efter utan en tidig morron ut till stallet för att hjälpa till med någon blåbärshoppning. antingen en bom på marken eller 30 cm. alla i hoppgruppen ska dit tidigt på morronen för att hjälpa till med alla baaarnen :) känns vääldigt drygt faktiskt men känns endå taskigt att "smita från jobbet" om ni fattar vad jag menar :) aja, nu ska jag väll säga Godnatt till er eftersom det blir upp tidigt imorron kraam och sov gott alla läsare puss och godnatt kramar // Jojiiz







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback