usch för hudlotion!

Kajsa Dahlström om Staaan<3:
Fina kläder! ;) hur mår du idag? :D♥
---------------------------------------------------------------------------------------------------

hihi , tack så mycke. :) jaa, jag mår jättbra! :D


igår sov vendela över hos mig! :D vi hade kul och körde ett jätteläskigt hästspel :P hihi det VAR faktiskt läskigt för er som inte tror mig. hihihi vi satt och skrek o panik när vi blev jagade av läskiga gubbar Vendela du vet iaf vad jag menar :P
vi såg på Robinsson o.s.v :) asså ni MÅSTE bara veta hur för hemska mina ben ser ut! :O jag badade i förrgår och då smörjde jag in mig med någon godluktande hudlotion...trodde jag! :O i stället var den någon brun utan sol lotion så mina ben är fläckiga! :O jag smörjde ju inte på så noga eftersom jag trodde det var en vanlig lotion så jag ser på ren svenska FÖRJÄVLIG ut på benen. så imorse var det bara att smörja in fläckarna som var "vita" med den dära dumma lotionen och hoppas att det kommer se lite normalt ut! det stod på förpackiningen " fore normal to dark skin" men jag trodde man skulle använda den om man hade det..men idag när vi svängde förbi på H&M såg jag att den fans en likadan brunlotion som var från jätteljus till normal så den borde jag ha haft istället om jag skulle ha haft ngn över huvudtaget. asså det MÅSTE verkligen bara var jag som gör sånna misstag va? :O helt sjukt!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback