idag så....

ska jag fara ner till typ polis huset och ta ett fin fint pass kort på mig själv eftersom vi ska åka till Tallin med båt om typ 2/3veckor fett chill :)
idag så har vi ju haft elevens val och då hade ju bild även om jag tycker det suuuger men men. Målade en tävla som föreställer mig och klara som vinklar armarna så det ser ut som om våra armar är ett hjärta. :) våran bildlärare skissade av oss och sen var det bara att måla :) den är fortfarande på skolan så jag tar nog hem den imorn :)
ridning idag dårå :) hoppad jag äntligen får ha Bubbis! :) hade ju Valle förra gången det jag endå ganska bra med han är sjukt stark och mycke större än lilla Bubbis :P
aja, nu ska jag gå ut med lillbasse och väcka mamma som sover pussochkraam<3

 puss älskling<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback