inköpslistan blev..




var  ju på stan med amanda idag :)
köpte:

T-shirt från Gina Tricot 99 kr
Örhängen från H&M 49.50 kr


sen när jag mötte mamma som skjutsade hem mig hade hon köpt ett par crocs åt mig från
Skopunkten 98 kr ( tror jag )
sen skulle vi på någon blomaffär för mamma skulle köpa blommor och då passade jag på att smita in till skokanonen på mariehem och köpa ett par söta ballerina skor  för 150 kr som passar till min klänning på skolavslutningen men eftersom jag visste att mamma skulle ge med sig så fick jag låna hennes svarta supersnygga skor på skolavslutningen! :D haha YEES! :P aja nu ska jag packa lite ska sova hos Agnes inatt eftersom jag ska följa med som hästskötare på tävling på lördag vi sees puss<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback