Klaaara! :D

hejsan hoppsan förlåt att jag försummat er lite grann men har inte haft så mycke att skriva om:/:)

var ju ledig i dag och igår sov klara hos mig :)
vi åkte ner till maxi efter skolan i onsdags så det blev jag,klara,philip,emil,didde,john,adde,matte och viktor klara och viktor fick ett infall och passade på att bada lite i umeälven haha galningar :P hahaha klara skrek ju inte liite som en galning kan man ju säga :P
---------------
Sen idag har jag slingat håret blev nööjd trots inte så stor skillnad :)

ugly bild på mig :/¨

sen så var vi kalas ledare för lillsyrran fyller år :)
 fick 100 spänn för det så då drog vi ner till maxi och köpte goodis och tuggummi:)
sen fotade vi lite "model pics" :P


 haha jaa nu skulle ju förstås bra fotografer tagir bort fingret från linsen men sån är inte jag :P haha men nu ska jag och amanda (som ska sova hos mig) se på skräckissssss :) pussochkraam<3<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback