All I want fore X-mas is you<3

hejochhej xd

Sitter här lite halvflummig och kollar på häst shoppar och jag har märkt att nu har Hööks nästan precis samma julgrejer som Börjes har!!
Schabraket  jag köpte till Tingis köpte jag på börjes för 99 kr tror jag det var och nu på hööks kostar exakt samma schabrak 149 kr!!

Så ska man köpa något så blire börjes för det är mycket billigare! :D
Varför betala 50 spänn mer för ett exakt likadant schabrak när du kan köpa något roligt för :)

De här hittde jag på Horze som jag är sugen på att klicka hem (A)

Små julbenskydd :D<3

blir det inte en bra kombination :

 

 hon kommer bli suuuuperfiiiiin<3

aja, nu ska jag gåå hejdåå<3





» emma

www.emmanormark.blogg.se

& www.supermaggie.blogg.se



åh dom där är jättesöta, har tänkt köpa såna till min ponny :)

2009-11-24 » 19:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback