DET SNÖÖÖÖAR :D

Kolla så mycket de snöar hemma hos oss :



Blir man inte sugen på att åka till någon bra backe och åka skrana som man gjorde när man var mindre?
Fast jag blev mäst sugen på att Tolka med Tingis skulle vara kul och se ifall hon också tyckte det var kul för det borde hon. Sen får hon ju ta och lära sig att snö är kul nu när hon bor i norrland<3
Såå idag ska jag nog rida en härlig lugn (om hon inte är hyper som i förrgår) tur i skogen och bara lalla på <3
och imorgon så är det ju dressyr tävling och jag är typ nervös ;S Jag brukar inte bli det men det är bara för att det är dressyr. Usch tänk om Bubbis är på trots humör!!!
Aja, det går nog bra hoppas jag :)
men nu ska jag nog äta frukost seeyaah<3





Jag vill också ha snö.. :(

Bort med denna j*vla leera.. :(

2009-11-07 » 14:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback