Even if the sky is falling down

Heej, har precis kommit hem från Tingis och ätit middag :) asså jag har inte ätit middag i stallet utan hemma XD
Idag så har vi ju somsagt inte gjort såå mycket på skolan förutom att vi hade avskeds-fika åt Vickan som ska flytta till Lund idag..


Hos Tingis gick det bara braaa ;) Red ju med Maja och Roffe och vi var ute ca 50 min/ 1h :) Vi skrittade mäst men sen travade vi nästan hela vägen hem :) Hon var jättefin och avslappnad och vi tog en liten samlad lugn galopp också och det kändes helt super :) Ska rida med Maja imorn också medans det är ljust ute så skulle vi rida någon ny väg som jag inte har ridit förut men som hon sa att det var superbra underlag på just nu och det ska bli kuul :)
På söndag har vi ju hoppträning också och det ska bli kul att äntligen få en hopplektion eftersom Anna har varit borta i Thailand :)
Jag hoppas det bli lydnads övningar :)

aja, nu ska jag se på Idol som börjar nu ha det bra pusshejj<3

 åååh vad sugen jag blev på båååål<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback