Hemma från Tingelingan Regndroppan<3

brukar ju säga Tingelingan snöflingan men eftersom det bara regnar och regnar och regnar så passar ju inte snö så bra även om det är december och då borde det faktiskt vara snö!

Red på vanliga 3 delade tränsbettet och hon gick rättså bra faktistk :) Hon var lite tjurig i början och ville inte gå in i skogen men sen så blev hon världens snällaste Tingelinga<3
Sen skulle jag klippa hennes man :P
Resultatet blev liiiiite ojämt.. okej ganska mycket ojämt eftersom saxen var tydligen det absolut läskigaste i världen och jag klippte henne medans hon åt kraften och inte tänkte jag på att manen dras frammåt men Mamma ska få fixa till det :P och om mamma också failar så blir väll en nöd lösning att klippa stubb på henne :P Fast jag vill att hon ska ha man :)

aja, nu ska jag gåå hejdåå<3






Fiin bild :]

Har du slutat vara med Rebecka?

2009-12-03 » 08:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback