home sweet home<3

har kommit hem från skolan ganska nyss :) eller skola och skola har varit på  "elevsskyddsombuds kurs"
Det var gryyyyyyyymt tråkigt!!!! Men vi fick sluta 1 ½ timme tidigare från kursen än vi ientligen skulle ha fått sluta :D
 Såå jag ska åka till Tingis sen och göra allt praktiskt efterdom hon ska vila idaag :) Underlaget är SÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄMST nu så man kan endå inte göra annat än att skritta. Måste komma mera snöö!!! Hatar kallt väder utan snöö!
hoppas det kommer snöö snart! ;]
Jag har precis ätit "mellanmål" och det blev en matlåda med kina mat! :D Min favvo!!<3

Renluvan jag köpte finns på hemsidan om man klickar på "grimmor och tillbehör"

Jaa, nu ska jag nog kolla bloggkoll och hotmail och såådääär så harebraaaa uppdaterar snaaaaart<3

älskade ponny<3





Villken härlig bild ;)<3

2009-11-12 » 18:27:31
» Saga

Har du fått mitt mejl ? Kram :) <3

2009-11-13 » 18:30:47
» Saga

Om det blir en svår färg kan du annars ta röd också. Kram :) <3

2009-11-13 » 19:12:01
» Saga

Asså röd ist för gul ;)

2009-11-13 » 19:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback