home sweet home<3

heej, har kommit hem från stallet för ett litet tag sedan :P Åkte ungefär när jag skrivit mitt förra inlägg så det blev en låååång dag i stallet :)

Gick bra på ridlektionen hon var fiin men i slutet blev hon väldigt trött och började som "nicka" med huvudet och sen när hon slutade med det så segade hon ihop totalt :P Första gången hon faktiskt blev seg när jag red ´henne :) Men det är ju bra för då vet jag att hon har jobbat rätt och att hon tycker det är jobbigt?

Just nu sitter jag här med en mugg Blue berry tea och är nöjd över mig själv som har städat heeela hennes box idag ( altså damtorka och o.s.v ) och sen har jag lyckats byta bort mitt insläpp ikväll och det var hääärligt att inte behöva åka ut igen :)
Sitter också och skriver en Julklapps lista :)
blev endå ganska många jag skulle köpa till trots att jag inte tänkte köpa julklappar alls först men men det blir dock inte så dyra grejer jag köper eftersom jag ändå vill spara lite pengar som jag kan ha till Januari :) Men till Becca och Wilma har vi iallafall bestämt att vårat pris ska ligga mellan 80-100 spänn så att t.e.x jag köper något för 50 och Wilma något för 120 så att den endå ska bli ganska jämt :P
Sen tror jag jag vet vad jag ska köpa till Vendela :P haha, hoppas hoon blir nööjd :)  (Skyll dig själv om du inte blir nöjd för du sa vad du önskade dig :P ) ajaaa :;)
Sen så ska jag väll hitta på ngt att köpa till mina små kusiner som kommer och ska fira jul med oss för första gången :) Så vi blir ganska måånga till jul :)
Mormor och morfar, farmor och farfar, mamma, pappa, jag, maja, faster, zoe och lilla Ian :) Men det blir noog myysigt :) aja, men nu så ska jag skriva klart min julklapps lista jag ska ha med mig till stan imorn såå vi sees ikväll ska uppdatera under Idol :)<3 sees<3

 Tingelingan snöflingan i torsdags<3





finaste ponnyn i hela världen!! :D <33

2009-11-27 » 23:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback