I will stand there untill you need me

Hejhopp godag och godmorron bloggeliblogg

idag på skolan hände det en superläskig/skum grej som jag inte kan berätta men det är sjuukt konsitgt och jag blir väldigt irriterad eftersom vi inte får vissa saker att gå i hop...

aja, what ever

Idag så red jag Tingis på banan jobbade med skänkelvikningar och att hon skulle vara lugn och avslappnad :)
Det kändes ganska så bra faktikst :) jag började med att skritta fram henne ordentligt och sen så skrittjobbade jag henne ganska länge och gjorde volter i varje hörn och sen på lång sidorna flyttade jag henne först en bit innanför spåret och sen flyttade jag tillbaka henne på spåret igen :) Sen gjorde jag samma sak i trav och sen jobbade jag med galoppfattningar eftersom hon var ganska springig ibörjan men sen lugnade hon ner sig :)
Så jag är då nöjd :)

just nu sitter jag och kollar på 2½ men och det är superkuuul :) Men snart ska jag plugga inför NO provet imorgon men jag ska mäst bara skumma igenom det och se att jag kan det :)

(förlåt för att jag har varit dålig på att lägga in bilder och videoinlägg o,s,v men jag lovar att jag ska bli bättre!)

 Why do all good things have to end?







» Saga

Hejsan. Hur går det med min designe ? Har du börjat på den ? :) <3

2009-11-19 » 20:27:20
» klara

sjukt läskigt vare ;o!

2009-11-19 » 21:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback