JAG HAR FÅTT MITT DRÖM-SCHABRAK :D<3<3<3<3

Glömde ju berätta att jag har fått mitt dröm schabrak!!!! :D
Ni vet det här:

Allroundschabrak, dubbelt kantband (Klicka här för en större bild)

Mamma har beställt det till mig i julklapp från morfar och sen kommer jag få matchande huva och sen är det brodyr på schabraket och det står Tingeling med vit text :D<3<3<3<<3

Taaaaaaaack Mamma/Morfar<3<3<3<<3<3

Sen har vi vunnit ett vitt schabrak från tradera och en svart huva och det är supersnygga :D Svara huvan kommer har ha till det svarta schabraket och det vita schabraket kommer jag ha bara som det är till tävling :D
Men mäst av allt komme rjag nog använda det blåa och svarta schabraket men hon passar ju så bra i grönt så man kanske ska ta och köpa sig ett grönt schabrak med matchande huva? :D

hihi, jag gillar att köpa hästgrejjert :DDDD<3<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback