Jag HATAR vinter utan snö!!!!!!!

precis som rubriken säger så har det regnat typ 2 veckor i sträck och det är typ 5 + varje dag!! ;/
Vinter=snö!!!

aja anyway såå sitter jag och äter pappas SUPERSNYGGA och goda lussebullar (A) de är verkligen snygga ser preis ut som köpe lussebullar och idag har mamma julpyntat i hela huset och det är verkligen suuper mysigt (A) :D<3

Idag ska jag fara ut till Tingis och ha travarbete i skogen och imorgon ska jag få en ridlektion av Jeanette på ridbanan i villanäs kl 12 ska bli suuperkuul :) Sen på söndag har vi prov ridning för Frida Rännar och på Tisdag för Camilla Pettersén :) Men just nu vill jag ha tillbaka Spencer<3

aja, men nu så ska jag skynda mig ut innan det blir aldeles för mörkt ute :) Puss vi sees<3

 Muuuuuuuuuums<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback