Jag ska tävla...

...dressyr på söndag!

jag ska rida Bubbis i en klubbdressyr tävling på söndag en L:b1 :) Banan kan jag sen tidigare eftersom jag har ridit samma bana 3  ggr :P
Men jag har tävlat Bubbis en gång tidigare i dressyr när jag nyss kommit in i hoppgruppen och då gick det inte så bra ;P Men i eförsig så söööög jag på att rida då :P ni borde få se hur jag verkligen har utvecklats genom min ridning! Jag borde visa film från min allra första tävling med Bubbis (L:c) och sen min sista (L:a) Jag har själv kollat skillnaden och den är ENORM!! fast det är ju hoppning men endåå!!

Så jag hoppas att det går bra nu och att han vill leka cirkus ponny fast det är publik och musik och hela kittet :) Han brukar bli spänd så jag får se till att rida fram honom ordentligt innan :) Usch nu blev jag nervös :S

Ska du vara cirkus ponny nu??







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback