MITT LIV ÄR ÖVER!!!!

JAG HAR BRUTIT MIN LÄNGSTA NAGEL!!! :O


hallådär kött och blåbär förlåt för superdålig uppdatering men jag har haft så mycket annat att göra (A)
Idag var jag på stan med pappa och köpte 2 supersnygga nagellack ;) Ett grå/svart metallic och ett lila-glittrigt :P
2 för 50 spänn TAGET!!

Sen åt vi lunch på McD och sen åkte jag hem för att vara med Klara :)
Vi gjorde typ ingenting förutom att lyssna på typ hennes Idol Justin Bieber.
Någon liten 15 åring som inte kommit in i målbrottet som är bra på att sjunga och klara tycker han är världens snyggaste kille :P hahahaha, lilla-lilla klara ( ska jag säga som är 17 cm långre än mig XD)

Sen så for jag med familj på middag och sen så for jag med Klara, Didde, André och Viktor och såg film hos Viktor :) Vi såg Land of the lost en konstig komedi jag och klara inte fattade ngt av men som killarna tyckte var kuul :)
Sen när filmen var slut så gick vi ut i snön (Det har snöat MASSOR idag och gör det nu också) och killarna kastade snöbollar och skulle spexa men Viktor bara failade hela tiden och det var kuul och sen kråkade André hela tiden så vi andra höll på att skratta ihjäl oss :P

Det var iaf min lilla daaaag :)
Imorgon ska jag typ åka in på hippo med Tingis men om det fortsätter snöa så det blir bra underlag vill jag helre hoppa hemma :) Lägga upp små studs som hon tycker är kul och sen är ju studs superbra gymnstik övningar :)

Aja, nu ska jag gå hem och korka upp en skumpa det här är Sean Banan som säger: ROOOUUUUUMPAAAAA!


Klaras Idol sjunger :P


haha, är han verkligen så speec?





hallebahalle han äger!

men det finns bättre;p

2009-11-15 » 16:05:44
» klara

HAN ÄR UNDERBAR!<3

snygaaste,bästaste,underbaraste!

2009-11-15 » 23:03:51

Han är ju skitsöt ;)<3

2009-11-17 » 07:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback