NCIS

ser på rubriken just nu ;)

Idag så har vi inte gjort så mycket på skolaan förutom att måla med en whitebord penna på Adde och skratta åt våran vikarie på NO:n och haft 3 delen i 7 kampen :P

Åkte sedan till stallet såfort som möjligt eftersom jag hade lunch fordring :)
Sen kändes det som om det var svinkallt utomhus och när jag kollade termomentern var det bara -3! :O Kändes som det var typ 15 minus!
Och nej jag håller inte på att bli sjuk!
Imorgon har jag också lunchning :)
Sen ska jag väll skritta henne i skogen igen eftersom det inte går att gölra något annat! snön ligger mäst som ett puder över den stenhårda marken.
Så det går absolut inte att göra annat än att skritta b ;/

aja, nu ska jag gåå hejdåå<3







tack :) Men vars fins den dära luvan på hemsidan? :]

2009-11-14 » 09:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback