This who I am and I'm hurting you

Fick sluta tidigare ffrån skolan idaag :) fick sluta halv 1 istället för 2 :) suuper!!

Idag så ska jag och Maja och har Roffe rida ut i skogen igen :)
Såå vi skulle mötas i stallet vid 20 i 4 lite sent men jag har ju endå insläpp ikväll såå då är det ju bra endå :)
 Jag ska endå åkta ut lite tidigare och göra allt praktiskt innan :)

Idag blir det som vanligt mys-kväll framför Idol och sen Cirkus Möller!!! XD
Det var några stycken från min klass som skulle på discot på folketshus men det känns inte som om disco är min grej riktigt faktisk...
aja, sitter här och lyssnar på Dead by April´s låt Losing you acoustic verson och den är super härlig :)


och den här var också häärlig<3



Jag gillar faktikst rock musiken mer än den vanliga som alla andra lyssnar på typ Hiphop och RnB men rock låtar acoustic verson är också väldigt bra som Dead by April ´s låtar (A)

aja, nu ska jag gåå hejdåå<3


 Do you remeber? Couse I do<3





Ring henne istället!!!!

2009-11-20 » 17:12:58
» Saga

Om det är svårt att göra en blogg med gult och vitt så får du gärna göra med vitt & rött eftersom då blir det endå inte lika ljust.. Men har du redan gjort med gul så gör det ju inget men röd funkar också toppen :)

2009-11-20 » 18:37:24

saknar dig.

2009-11-25 » 11:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback