weeow!

Du beskrev det i texten mycket värre änn vad det var :P . Eller har du inte fotat allt?

--
Jag fotade inte allt eftersom jag inte heller kunde gå in i bilen och fota!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har varit hemma från Tingis ett tag :)

Red i skogen idag och hon var heeeeelt hyper! Hon har så mycket överskotts energi och jag vet inte precis vad jag ska göra av den när det är ganska dåligt underlag ute:) Men imorgon ska jag nog hoppa henne ifall det är bra underlag :)

Har pluggat lite engelska eftersom det är prov imorrn :) Men nu ska jag se på TV vi seees imorn<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback